رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترکاشوند: به‌نظر سرمربی احترام بگذاریم|تیم ملی والیبال آینده خوبی دارد

  • کد خبر: ۱۱۱۱۹۰
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
ترکاشوند: به‌نظر سرمربی احترام بگذاریم|تیم ملی والیبال آینده خوبی دارد
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است که مربیان حاضر در تیم ملی توانمندی‌های بالایی دارند و باید به آن‌ها زمان و فرصت دهیم تا بتوانند نسل جدید تیم ملی را به موفقیت‌های بزرگ برسانند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد ترکاشوند در خصوص جوانگرایی در تیم ملی والیبال ایران، گفت: نسل جدیدی وارد تیم ملی شده‌اند و نیاز به زمان دارند تا خود را اثبات کنند. استعداد‌های خوبی که پشتوانه تیم ملی بوده‌اند و انگیزه‌های زیادی دارند. هرچند این نسل جا پای بزرگانی گذاشته‌اند و باید خود را هرطور شده ثابت کنند و نتایج خوبی را به دست آورند، اما برای رسیدن به این مهم، نیاز به زمان و کسب تجربه است.
مربی بین‌المللی والیبال ادامه داد: به هر حال نسل عوض شده و تیم‌های دیگر هم مسلما جوانگرایی کرده‌اند. باید از جوان‌های تیم ملی حمایت کنیم. سه دیدار هفته نخست تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها با کشور‌های آسیا و اقیانوسیه است و این شانس را به تیم می‌دهد که کادر فنی همانند بازی تدارکاتی نقاط قوت و ضعف را بیابند و روی آن‌ها کار کنند تا برابر تیم‌های بزرگ بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.
بازیکن سابق تیم ملی با تاکید بر این که حتی اگر نتیجه رقابت‌ها باخت تیم ملی باشد، اما تا لحظه آخر جنگنده بوده و تلاش کرده باشند، مردم این تلاش را درک می‌کنند، عنوان کرد: ارائه یک بازی خوب نشان دهنده کاری بزرگ در تیم ملی است. همان طور که نسل طلایی تیم ملی سال‌ها زمان برد تا بتوانند در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند، تیم ملی فعلی هم نیاز به زمان دارد.
ترکاشوند با اشاره به مربیان ایرانی حاضر در تیم ملی ادامه داد: سالیان سال است که این مربیان در کنار مربی‌های بزرگ دنیا کار کرده‌اند و تجربه زیادی دارند. نوجوانان و جوانان والیبال ایران قهرمان جهان شده‌اند و این مربیان با نوجوانان و جوانان کار کرده‌اند. این مربیان زحمات زیادی کشیدند و توانمندی‌های بالایی دارند. باید به این مربیان زمان و فرصت دهیم تا خود را نشان دهند.
وی تاکید کرد: تیم ملی آینده خوبی دارد به شرطی که پشتوانه سازی خوبی هم داشته باشیم. این گونه نباشد که سال‌های سال تنها از چند بازیکن استفاده کنیم، چون کار دشواری خواهد شد. درست است که بازیکنان پیشین سال‌های سال در تیم ملی بازی کردند و در اوج بودند، اما باید پشتوانه سازی هم انجام شود تا به شرایط ایده آل برسیم و در صورت آسیب و صدمه جایگزینی برای بازیکنان داشته باشیم.
کارشناس و مربی بین‌المللی والیبال در مورد جدایی توماس توتولو از تیم ملی بنا بر تصمیم بهروز عطایی هم گفت: اگر موضوع اختلاف سلیقه در تمرین و آنالیز است، باید زودتر و در این مدتی که زمان داشتند و صحبت کرده بودند این اتفاق رخ می‌داد. این شوک به تیم می‌تواند هم منفی هم مثبت باشد. البته، چون مربی خارجی است و وابستگی‌ای برای بازیکنان به وجود نیاورده از لحاظ احساسی خیلی تاثیری روی بازیکنان ندارد. به هر حال اتفاقی است که افتاده و باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->